Hei lume! Sper ca începutul săptămânii nu v-a demoralizat de tot. Știu că a trecut weekend-ul pe nesimțite, dar avem în față o lună nouă, luna August, iar odată cu ea m-am gândit să vă aduc ceva nou pe blog și anume interviuri cu autorii mei preferați (pe rând, evident). Așa că m-am decis să încep azi cu o scriitoare ce te vrăjește, nu doar prin personalitatea ei, dar și prin poveștile ce le crează. Vorbesc despre Oana Arion (de parcă nu era evident din titlu) autoarea seriei Nemuritor.
     Am citit și eu primul volum (Ultimul viking), ba chiar i-am făcut și o recenzie video aici, și am așteptat de ceva vreme să văd încotro duce această poveste. Al doilea volum e pe drum, dar eu nu am mai avut răbdare, așa că am mers direct la sursă pentru informații proaspete.
1. Salut Oana! Mă bucur că ai acceptat invitaţia mea de a răspunde la câteva întrebări. Pentru început cum te-ai descrie în câteva cuvinte? 
   Bună, Lavinia şi îţi mulţumesc pentru invitaţie. Cum m-aş descrie? Of, vrei varianta sinceră sau pe cea diplomatică? Sunt încăpăţânată, perfecţionistă, râd mult şi am nevoie de timpul meu, spaţiul meu, lucrurile mele ca să pot funcţiona. Ah, da, şi beau multă cafea.
