Astăzi am plăcerea de a sta de vorbă cu Oana Arion, autoarea seriei ”Nemuritor”, publicată în 2016 la editura Librex. În interviul de mai jos, am vorbit cu Oana despre ea, despre cărțile ei și, bineînțeles, despre scris și pasiunile ei.

Bună, Oana! Pentru început, te rog să ni te prezinţi în câteva rânduri.

Bună. Mulţumesc pentru interesul acordat. În câteva rânduri? Greu… . Glumesc. Sunt Oana Arion, râd mult, îmi place să mă bucur de lucrurile mărunte: cafeaua de dimineaţă, cărţile mele preferate, muzica mea, momentele petrecute acasă, în zona mea de confort. Ah, da, şi prietenii mei. Nu sunt mulţi, dar îmi sunt tare dragi. Ah, da! Şi am scris o serie drăguţă.

Cum s-a născut seria ”Nemuritor” şi cum ai descri-o cuiva care doreşte să o citească?

Hmm. O serie începută în joacă, dar în care am pus mult suflet. O serie fantasy, condimentată cu umor, puţin romance, multă aventură şi suspans. Volumele sunt scrise la persoana întâi, stabilind astfel o legătură specială cu cititorul. Mai spun?

 

Cititi articolul integral aici

