Despre O. G. Arion, autoarea Seriei Nemuritor (recenzia aici), am auzit cu toții. E o prezență veselă și prietenoasă și scrie tare bine. 🙂 Haideți să aflăm mai multe despre ea!

  1. Ştim multe despre tine, din celelalte interviuri, aşa că zi-mi cum crezi tu că te văd alţii. Descrie-te prin ochii prietenilor tăi!

Bună, Cătălina. Of, nu ar fi mai simplu să îi întrebi pe ei? Habar nu am. Cunoştinţele ocazionale mă percep, de cele mai multe ori, ca fiind arogantă. (Da, nu rade!). Apropiaţii, cei care reuşesc să treacă dincolo de aparenţe s-au convins că sunt o persoană deschisă, cu toleranţă zero la minciună şi fals şi care se poate bucura de lucrurile mărunte din viaţă. (Ştiu, sună a slogan Osho, dar asta e.) Prietenii foarte apropiaţi ştiu că păstrez câteva lucruri de care să mă tem, că limitele sunt foarte importante pentru mine, la fel şi spaţiul personal. Sunt pasională, optimistă până la absurd, uneori, râd mult şi le sunt loială oamenilor în care cred.

Cititi inteviul integral aici

