După ce am citit primele trei volume ale seriei „Nemuritor”, de O. G. Arion, „Ultimul viking”, „Te voi găsi” și „Dincolo de timp”, am așteptat cu nerăbdare apariția celui de-al patrulea. Așadar, nu știu dacă vă puteți imagina ce bucurie și onoare s-au abătut asupra mea, când mi s-a oferit ocazia de a citi manuscrisul.

Probabil știți deja că am fost fascinată de această serie. Primele trei volume mi s-au părut extraordinare, este genul de serie în care fiecare nou volum este tot mai interesant și mai intens decât cel dinaintea lui. Dar mă întrebam ce ar mai putea autoarea să scoată la lumină, pentru a menține acea stare de interes, de suspans și de dorința de a devora cartea. Ei bine, să nu credeți că nu a reușit să mă surprindă și de această dată, într-un mod plăcut!

Deși așteptam cu nerăbdare această carte, aveam tendința să cred că nu se poate să fie ceva mai „wow” decât volumele anterioare. Nici nu puteam să mă înșel mai mult, pe cuvânt! Poate nu mă credeți, însă „Prin cenușă de visuri” m-a lăsat efectiv cu gura căscată. Și asta deoarece autoarea și-a folosit talentul pentru a crea o nouă poveste, absolut fascinantă și antrenantă, care ne poartă prin timpuri și tărâmuri de necrezut.

 

Citeste articolul integral aici

